DIe Landakademie auf dem Heringer Millefest

14/05/2018

Am 13.Mai 2018 fand das mittlerweile legendäre Heringer Millefest in Müllerthal statt. Wie bereits im vergangenen Jahren waren die LAG LEADER Regioun Mëllerdall und die Landakademie auch dieses Jahr wieder mit von der Partie. Die Landakamie waren gemeinsam mit mehreren ihrer Anbieter dort vertreten. Auf den verschiedenen Ständen konnten die Besucher selbst aktiv werden, ganz getreu dem Motto "Learning by doing":

- Schmaacht d'Waasser zu Lëtzebuerg iwwerall d'selwecht? (Landwirtschaftskammer)

- Entdeckt den Zero Waste Lifestyle (Sila.lu)

- "Edelsteng un d'Liicht bréngen"  (Institut de Formation Baha'i Lëtzebuerg)

- Informatik mat Stëft a Pabeier  (Comupterhëllef Doheem)

- "Spillmobil: Schwätz mat mir/Parle-moi" (Young Caritas)

- "Spillmobil - Konstruktiounsspiller" (Young Caritas)

- "D'Mäerchebuch: Zesummen mam Här Falikoche an dem Mister Hoppel kreéieren mer eng nei an originell Geschicht" (A'Musée)

- Upcycling-Atelier  (A'Musée)

- Gänsespill (LAG LEADER Regioun Mëllerdall & Landakademie)

- "De grénge Mann - De Wiechter vun der Natur" (Kultrun asbl & Landakademie)